loading...
طرآهان|TaraHaaan
آخرین ارسال های انجمن
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حمید مهربان در تاریخ 1348/10/11 و 19:12 دقیقه ارسال شده است

داداشی بچه ها خیلی تو این تایپیکی زدم بنر سفارش دادن من بنر شما رو گذاشتم تا به شما مراجعه کنند لطفا بگید بنر سایت منو هم توی وبلاگشون بذارند http://loxabzar.rozblog.com/post/523شکلکشکلک068 من لینک دانلود بنرمو اینجا گذاشتم همچنین بنر شمارو
پاسخ : سلام بنر نه ولی میتونم مثل خودم لینک بدن

این نظر توسط حمید در تاریخ 1348/10/11 و 17:21 دقیقه ارسال شده است

داداشی اینم لینک این ها دکمه هستند
http://loxabzar.rozblog.com/post/572
فقط اسم سایت منم روی دکمه ها باشه

این نظر توسط حمید در تاریخ 1348/10/11 و 17:17 دقیقه ارسال شده است

سلام داداشی خسته نباشید من می خوام بنر شما رو داخل سایتم بذارم ولی اندازش بزرگه اگه اجازه بدید من خودم برای سایت شماطراحی می کنم یه بنر تا شب شما هم برای تمام سیتم های وبلاگ دهی که تو سایتم گذاشتم دکمه درست کن مثلا دانلود از سیتم وبلاگ دهی رز بلاگ و........شکلک
پاسخ : سلام بنر که توی سایت هست یکی 468 یکی هم پایین سمت راست 1254

این نظر توسط حمید در تاریخ 1348/10/11 و 14:40 دقیقه ارسال شده است

مدیر گلم این دکمه های که سفارش داده بودم حاظر شدن یا نهشکلکشکلک

این نظر توسط حمید در تاریخ 1348/10/11 و 3:41 دقیقه ارسال شده است

عزیز دلم به خدا خیلی خوشحالم کردی بابت بنر میشه لطف کنید برام کدشو بذارید فدات بشمشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : خواهش میکنم زیر بنر ادرس کد ساز آنلاین رو که گذاشتم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا با شرایط طرآهان برای طراحی سفارشات شما موافق هستید؟
    تبلیغات متنی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 58
  • کل نظرات : 125
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 73
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 353
  • بازدید ماه : 889
  • بازدید سال : 5,443
  • بازدید کلی : 81,203
  • تبلیغات


    مرجع نرم افزارهای روز دنیا